Minulý týden jsme vám dali vědět, že dva nové odstíny pastelových printy již máme také na skladě a čekají na vaše objednávky. Přidali jsme je také do vašich eshopů na www.razitko.cz, aby si je u vás mohli objednat i vaši… Zobrazit více ›
Jelikož jsme ze strany vás, našich zákazníků, trvale evidovali velký zájem, rozhodli jsme se rozšířit naši nabídku pastelových barev řady Printy o dva další atraktivní odstíny. Dříve dostupnou pastelově krémovou a modrou jsme nyní obohatili o oblíbenou pastelově zelenou a… Zobrazit více ›
Už jen hodiny zbývají do konce prázdninové slevové akce! Využijte ještě poslední den slev a zásobte se levnějšími razítky TRODAT na podzimní sezónu. Akce platí pro naše registrované obchodní partnery na vybrané modely razítek a laserovou gumu do 31.8. 2024.… Zobrazit více ›
Začátek školního roku je za rohem. A jako každý rok se bude dětem i učitelům (a nejen jim) hodit razítko TRODAT. Razítko je pomocníkem pro všechny a ocení jej zejména prvňáci. Desky, sešity, učebnice, vystřihovací písmena a číslice do první… Zobrazit více ›
Akce Megaflexu směřuje k závěru. Už jen několik dní zbývá do konce! Využijte ještě poslední dny prázdninových slev a zásobte se levnějšími razítky TRODAT na podzimní sezónu. Akce platí pro naše registrované obchodní partnery na vybrané modely razítek a laserovou… Zobrazit více ›
Pantone Color Institute, celosvětově uznávaný zdroj odborných znalostí v oblasti barev, který poskytuje doporučení a strategicky řeší barevné výzvy a design v souladu s vizí jednotlivých klientů a značek, každý rok vyhlašuje tzv. barvu roku. Letos se touto barvou stala… Zobrazit více ›
Akce Megaflexu už je skoro v polovině. Využijte včas „hot“ prázdninových slev přímo z rozpáleného grilu a zásobte se na prodejní boom v září. Akce platí pro naše registrované obchodní partnery na vybrané modely razítek a laserovou gumu do 31.8.… Zobrazit více ›
Srpnová akce a nabídka skvělých cen u Megaflexu je zpět! Využijte „hot“ prázdninových slev přímo z rozpáleného grilu a zásobte se na prodejní boom v září. Akce platí pro naše registrované obchodní partnery na vybrané modely razítek a laserovou gumu… Zobrazit více ›
Letošní novinka na trhu od Trodatu – razítko pro ochranu osobních údajů ID Protector+, sbírá jedno ocenění za druhým. Nedávno toto razítko získalo také Golden Award v Šanghaji – a to na soutěži o inovativní design v oboru papírenských a… Zobrazit více ›
Při zavařování a konzervování marmelád, ovoce a zeleniny během letní sezóny je důležité mít dobrý přehled o obsahu sklenic. Záleží i na estetickém vzhledu zavařených pokrmů. Samobarvící razítka TRODAT jsou ideálním řešením pro rychlé a čisté označování etiket například právě… Zobrazit více ›
Ať již se vaši zákazníci chystají letos v létě zavařovat, grilovat, vdávat či ženit, pořádat večírky, aranžovat stoly, vysílat děti na tábory nebo zůstat většinu léta v kanceláři, budou určitě potřebovat razítka TRODAT, která se hodí pro všechny příležitosti. Razítka… Zobrazit více ›
Máme velkou radost, že se s vámi můžeme podělit o další úspěšný příběh novinky od TRODATu a to u razítka pro ochranu osobních údajů ID Protector+. Nejen v Česku, ale i v zahraničí vzal tento produkt trh útokem a láme… Zobrazit více ›
Za chvíli děti odjedou na tábory a rodiče na dovolené a určitě nikdo nechce, aby se jim věci poztrácely. Všichni asi známe ten moment, kdy dítě vysype z batohu chuchvalec oblečení a není vůbec jasné, čí je co. Domů vám… Zobrazit více ›
Již určitě znáte naši letošní novinku na trhu pro ochranu osobních dat: Razítko ID Protector+ . Toto razítko zákazníky zaujalo a to nám dělá radost. Přišlo nám také několik dotazů, jak se v razítku doplňuje tisková barva. A kde ji… Zobrazit více ›
Že samobarvicí razítka TRODAT mohou sehrát důležitou roli v rámci umění, možná někoho překvapí. A přitom nemusíme chodit daleko. I ve vlastních řadách zaměstnanců firmy TROTEC se našel zástupce razítkového umění. Pracovník Trotecu Jarek Polanski se tomuto koníčku věnuje už… Zobrazit více ›
Ačkoliv mají sociální sítě (Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube a další) pro mnohé z nás stále negativní konotace a uvědomujeme si i jejich nevýhody a rizika, zároveň je nelze přehlížet, neboť se dají využívat jako finančně nenáročný nástroj pro reklamu a… Zobrazit více ›